Pagina's

donderdag 14 april 2016

Blauwe bessen saus

Afgelopen week heb ik heerlijke wafels gemaakt. (De recept van de wafels komen morgen online) Één ding wat ik zeker weet is dat ik dol ben op blauwe bessen in, op, tussen of naast mijn baksels. De blauwe bessen saus die ik gemaakt heb was echt  lekker!! En het enige wat je ervoor nodig hebt is blauwe bessen. Zelf heb ik bevroren bessen gebruikt. Je kunt natuurlijk ook gewoon verse bessen gebruiken.



Wat heb je nodig?

  • Blauwe bessen 

* Honing voor als de blauwe bessen niet zoet zijn*

1. Doe de blauwe bessen in een steel pannetje.
2. Verwarm de bessen op een laag vuurtje.
3. Druk met een vork de blauwe bessen plat.
4. Haal het steel pannetje van het vuur als alle blauwe bessen zijn ontdooid.
5. Giet het over in een kom en mix met een staafmixer tot een egale saus.
6. En je saus is klaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten