Pagina's

donderdag 15 februari 2018

Proteïne pannenkoeken

Na het sporten drink ik standaard een eiwit shake, en dat begint me behoorlijk te vervelen. Variatie is voor mij belangrijk anders raak ik snel verveelt en gaat mijn voorkeur sneller uit naar andere (ongezonde) producten. Daarom probeer ik tegenwoordig een schepje proteïne poeder te verwerken in gerechten, en 9 van de 10 keer pakt dat goed uit, zoals nu. En dan vind ik het wel zo eerlijk om dat met jullie te delen. Het recept is simpel en staat snel op tafel, wat wil je nog meer.


 Wat heb je nodig?

  • 1 banaan
  • 2 eiwitten
  • proteïne poeder (ik gebruikte de smaak 'ijskoffie')
  • scheutje 'plantaardige' melk
  • 2 theelepels kaneel

1. Doe alle ingrediënten bij elkaar in een kom.
2. Mix alle ingrediënten met een staafmixer.
3. Verhit wat kokosolie in een pan.
4. Maak van al het beslag pannenkoekjes.
5. En smullen maar!



3 opmerkingen: