Pagina's

zondag 10 april 2016

Blokker mini Shoplog

Huisje boompje beestje. Thuis is een plek waar je komt om te ontspannen na een lange werk/school dag. Een gezellig huisje is een huisje naar mijn hart. Een binnen mens dat ben ik echt, ik ben er dol op om thuis te zijn ik vind het ook super leuk om gezellige home decoraties aan te schaven. Van de week ben ik met mijn vriend bij de blokker geweest. Eigenlijk kwam ik voor één ding maar ik zag allemaal hebben dingetjes die ik niet kon laten liggen. Blokker heeft serieus een onwijs leuke home afdeling, ze gaan onwijs goed met de trend mee. Dus hier een mini shoplog!


Originele huis onderzetters van steen: €1,99


Neppe vetplantjes: €1,- per stuk



Deco & marmerlook zwart 18 cm (die je ook kunt ophangen): €2,99

Decohuis van steen: €0,99
De vetplantjes zijn onwijs leuk om te gebruiken voor food foto's

2 opmerkingen: