Pagina's

donderdag 7 april 2016

Framboos smoothie bowl

Vaak zie ik op Instagram heerlijke smoothie bowls voorbij komen. Vroeger maakte ik deze heel vaak en sinds het toch soort van lente is vond ik het weer tijd om z'n heerlijke bowl te maken. Oké misschien is het dan nog niet super warm buiten en regent het naar mijn doen toch nog iets te vaak. Ach ja ik heb de lente (zomer) in me bol. Ijsjes koude drankjes smoothies en veel fruit ja dat hoort er dan nou eenmaal bij. Ik word altijd gelukkiger als mijn bordje er gezellig en gekleurd uitziet!



Wat heb je nodig?

  • 1 banaan
  • bevroren frambozen
  • 2 eetlepels Griekse yoghurt/kwark
  • eetlepel honing
Topping:
  • Fruit naar keuze
1. Pel de schil van de banaan en doe deze in een maatbeker.
2. Voeg hier de frambozen, honing en yoghurt/kwark aan toe.
3. Mix goed met een staafmixer tot een egale mengsel.
4. Schep het over in een kom.
5. Voeg de topping naar keuze toe aan je smoothie bowl en je bent klaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten